020-6240683  info@geels.nl  Klanten login

Uiteraard besteden bij de groots mogelijk zorg om onze producten bij u te bezorgen. Geels en Co. draagt dan ook het risico van beschadiging en verlies van de artikelen tijdens het versturen naar de klant.

Bestellingen via PostNL

Bestellingen die door de brievenbus passen, worden van dinsdag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL. Pakketten waar de bezorger voor moet aanbellen, worden van maandag tot en met zaterdag bezorgd door PostNL.

Afhalen in het voormalige thee- en koffiepakhuis, de Bakkerswinkel

U kunt tijdens het bestellen ervoor kiezen om uw bestelling af te halen bij
de Bakkerswinkel op de Warmoesstraat 69 te Amsterdam.

Afhalen bij de Bakkerswinkel is gratis voor u als klant. Wij zullen er zorg voor dragen dat uw bestelling (uiterlijk woensdag geplaatst) iedere daaropvolgende Donderdag vanaf 12 uur afgehaald kan worden bij de Bakkerswinkel.

Klik hier voor de openingstijden van de Bakkerswinkel.

 

Risico verzending

Nadat de artikelen door klant in ontvangst zijn genomen, gaat het risico van beschadiging en verlies op de klant over. Indien één of meer artikelen zoek zijn geraakt, verplicht de klant zich ertoe op eerste aanvraag zijn medewerking te verlenen bij het onderzoek. Bij het niet voldoen aan deze verplichting is Geels en Co. gerechtigd de prijs van de artikelen op de klant te verhalen.

In geval van verborgen gebreken, of in geval van zichtbare gebreken na de zichttermijn dient elke klacht binnen 14 dagen doch niet later dan een maand na de factuurdatum, te worden gemeld. De klant dient schriftelijk een beschrijving van de geconstateerde gebreken mee te sturen. Indien de klant niet schriftelijk om herstel dan wel vervanging verzoekt, beslist Geels en Co. of het artikel vervangen wordt.